Turniej Piłki Plażowej – Lato w Mieście 2013

siatkowka plazowa basen odkrytyREGULAMIN TURNIEJU

Termin i miejsce:

10 sierpnia 2013 r. od godz. 9:00 na boisku przy byłym basenie letnim w Tarnobrzegu. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania turnieju w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.

Udział:

W turnieju mogą brać udział uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych urodzeni w roku  2000 i starsi.

 

Zasady

  • W turnieju obowiązują przepisy PZPS. Zespoły grają w składach dwuosobowych, podczas turnieju zespoły nie mogą zmieniać swoich składów.
  • W turnieju prowadzona będzie osobna klasyfikacja dla zespołów gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
  • Każdy zawodnik biorący udział w turnieju musi mieć przy sobie ważną legitymację szkolną oraz zgodę obojga rodziców/opiekunów prawnych na udział w turnieju (zgoda nie dotyczy osób pełnoletnich) – OŚWIADCZENIE RODZICÓW.
  • Każda drużyna musi posiadać wypełnioną KARTĘ STARTOWĄ DRUŻYNY (oba te dokumenty są do pobrania na stronie archiwum.mosir.tarnobrzeg.pl)
  • Zawodnicy mają obowiązek stosować się do regulaminu turnieju oraz poleceń Organizatorów.

Zapisy i weryfikacja:

  • Drużyny mogą składać KARTY STARTOWE i OŚWIADCZENIA RODZICÓW do dnia 9 sierpnia br. w godzinach 8:00-15:00 w Biurze Organizacji Imprez MOSiR, ul. Niepodległości 2 (budynek Sali Sportowej, wejście od strony stadionu, I-piętro).
  • Weryfikacja zawodników i drużyn odbędzie się w miejscu rozgrywek przed rozpoczęciem turnieju.
  • Ilość miejsc dla zespołów w turnieju ograniczona z uwagi na jedno boisko, w razie zgłoszenia się dużej ilości drużyn do turnieju zakwalifikowane zostaną zespoły według kolejności poprawnego zgłoszenia.

Nagrody:

Karnety wolnego wstępu na basen i siłownię MOSiR oraz dyplomy.

Postanowieni a końcowe:

O wszystkich sprawach spornych a nie ujętych w regulaminie decyduje Organizator.

DO POBRANIA:

Oświadczenie_rodziców

Karta Zgłoszenia Drużyny