Halowy Turniej Piłki Nożnej – Ferie Zimowe 2014

REGULAMIN
HALOWEGO TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ
„Ferie Zimowe 2014”
o Puchar Prezydenta Miasta Tarnobrzega
Norberta Mastalerza.

dla dzieci Szkół Podstawowych. Klasy  4-6

I. CEL TURNIEJU:
– Upowszechnianie gry w piłkę nożną wśród dzieci szkół podstawowych.

II. ORGANIZATOR:
– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu.

III. MIEJSCE TURNIEJU:
– Hala Widowiskowo -Sportowa MOSiR w Tarnobrzegu.

IV. TERMIN:
– 22.01.2014r (środa)
– Biuro zawodów czynne od 8:00  do 8:45
– Początek rozgrywek – godzina 9:00

 V. UCZESTNICTWO:
– W turnieju mogą uczestniczyć uczniowie szkół podstawowych, którzy posiadają zaświadczenie o braku przeciwwskazań do udziału w rozgrywkach,
– Każda szkoła może wystawić do turnieju 1 zespół (w zespole do 7 zawodników).

 VI. SYSTEM ROZGRYWEK:
– System ustalony zostanie po zakończeniu zapisów.

VII. PRZEPISY GRY:
– Turniej będzie rozgrywany boisku  Hali Widowiskowo Sportowej.
– Czas gry 8 minut,
– W meczach biorą udział zespoły 5-osobowe (4+bramkarz),
– Zawodnicy grają w obuwiu miękkim – halowym.
– Zmiany zawodników dokonuje się w systemie hokejowym.

Przepisy ogólne:
W meczach objętych turniejem nie obowiązuje przepis o spalonym.
Podczas wykonywania stałych fragmentów gry przeciwnik musi zachować odległość nie mniejszą niż 2 m.
Rzut karny wykonuje się z odległości 6 m od bramki. Wprowadzenie piłki do gry po wyjściu za linię końcową bramkarz wykonuje ręką, a z autu nogą. Wszystkie stałe fragmenty gry są pośrednie poza rzutem karnym. Kary dla zawodników będą karami 2 minutowymi.
Kara zostaje anulowana w momencie straty bramki przez drużynę, której zawodnik został ukarany. Karę otrzymuje się za brutalny faul, wślizg. Zawodnik otrzymuje czerwoną kartkę za niesportowe zachowanie, co wyklucza go z gry do końca meczu. Przepisy gry nie objęte ustaleniami powyższego regulaminu są takie same, jak przepisy gry w piłkę nożną.

VIII. ZGŁOSZENIA I ZAPISY:
– Zgłoszenia zespołów: telefoniczne do dnia 20.01.2014r

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
tel.15 8229522 w 35
lub e-mail
imprezy@archiwum.mosir.tarnobrzeg.pl

do pobrania: Karta zgłoszenia drużyny

UWAGA!!!

Ze względu na ograniczenia czasowe oraz ze względów bezpieczeństwa liczba drużyn ograniczona zostaje do 10-ciu zespołów. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 IX. ZABEZPIECZENIE SPRZĘTU:
– Każda szkoła zabezpiecza dla swojej drużyny we własnym zakresie stroje do gry,
oraz obuwie halowe .
– Organizator zabezpiecza opiekę medyczną, sędziów, sprzęt (piłki do gry)

X. NAGRODY:
Za zajęcie miejsca I miejsca:
Puchar Prezydenta Miasta Tarnobrzega Norberta Mastalerza ,
Dyplom dla drużyny i zawodników,karnety (basen)
Za zajęcie miejsca II miejsca  Dyplom dla drużyny i zawodników,karnety(basen)
Za zajęcie miejsca III miejsca Dyplom dla drużyni i zawodników,karnety(basen)

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
– Uczestnicy turnieju są ubezpieczeni przez Organizatora,
– Uczestnicy przyjeżdżają na turniej we własnym zakresie i na koszt własny,
– Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez opieki w szatni
lub na terenie prowadzenia rozgrywek turniejowych,

OPIEKUNOWIE DRUŻYN BY WZIĄĆ UDZIAŁ W TURNIEJU MUSZĄ POSIADAĆ W DNIU ZAWODÓW IMIENNĄ LISTĘ ZGŁOSZEŃ ZAWODNIKÓW (IMIĘ, NAZWISKO, ROCZNIK) POTWIERDZONĄ PIECZĄTKĄ SZKOŁY.W PRZYPADKU BRAKU LISTY DRUŻYNA NIE ZOSTANIE DOPUSZCZONA DO UCZESTNICTWA W ZAWODACH.

– Wszyscy zawodnicy winni posiadać legitymację szkolną,
– We wszystkich sprawach spornych oraz nie objętych regulaminem decydować będzie Sędzia Główny Turnieju i Organizator,
– Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.

Zapraszamy i życzymy sukcesów!